dinsdag 19 juli 2011

Welkom! Bienvenidos!

Allereerst hartelijk welkom op onze blog. Ben je net zoals wij liefhebber van eten en koken, dan hopen we je hier regelmatig terug te zien! We zullen hier uiteraard recepten publiceren maar het ook hebben over de groententuin,  fruitbomen en andere onderwerpen die met ingrediënten te maken hebben, gerelateerd aan Spanje.

Behalve thuis koken gaan we ook graag uit eten en als iets heel erg goed bevalt zullen we dit hier vermelden, met uiteraard de link naar de website - mits ze die hebben.

Heb jij een fantastisch recept dat je graag met ons wilt delen? Stuur dit dan met foto en gedetailleerde uitleg naar bcespana@gmail.com
Veel lees- eet- en kookplezier! Groetjes, Ibolja en Patricia


4 opmerkingen:

  1. Succes, ik ben benieuwd! Hier in Xalo organiseert de gemeente een kookcursus traditionele recepten voor buitenlanders, lijkt me erg leuk.Ik kijk voor recepten met vijg en kweepeer(uit de tuin!) vaak op de sites van Okke: www.vijg.nl en www.kweepeer.nl . Er zit iemand op Mallorca die een heel handige site had over haar moestuin maar die is er geloof ik al gauw mee gestopt. Zodra jullie wat meer geplaatst hebben zal ik dit blog opnemen in onze feedreader. Veel plezier met koken en eten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk, chicas.Je Spaanse erwtensoep komt er toch ook wel op te staan hè? En de rozemarijntaart?
    Heel veel plezier met jullie kookblog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee ! Ik wens jullie veel succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke nieuwe blog. Ik ga jullie in mijn leestlijst (en linken!) zetten. Ik wil meer gaan koken hier in Spanje, dus jullie kunnen me vast helpen.

    Groetjes,

    Monique

    BeantwoordenVerwijderen